Atliekame pilną buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų apdorojimo iki ataskaitų rengimo ir pateikimo. Teikiame konsultacijas mokesčių klausimais, atstovaujame klientus mokesčius administruojančiose institucijose, įregistruojame į PVM mokėtojų bei mokesčių mokėtojų registrus. Padedame sukurti ar patobulinti Jūsų įmonės apskaitos tvarkymo modelį. Konsultacijos gali būti teikiamos žodžiu ir raštu lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.

Buhalterinės apskaitos teikimas apima šias paslaugas:

  • Pirminių apskaitos dokumentų vedimas;
  • Personalo apskaita (darbo užmokesčio skaičiavimas, darbo sutarčių, įsakymų, pažymų ir kt. rengimas);
  • Mokesčių deklaracijos kontroliuojančioms institucijoms: VMI, Sodra, Registrų centras;
  • Finansinės ataskaitos vadovams – pelno (nuostolių) ataskaita, balansas, pinigų srautų ataskaita, ataskaitos įmonės konsolidavimui ir kt.;
  • Pakuočių apskaita;
  • Mokėjimo pavedimų prekių ir paslaugų tiekėjams, darbuotojams, mokesčių atlikimas;
  • Atsiskaitymų kontrolė, tiekėjų/pirkėjų skolų derinimas;
  • Atstovavimas kontroliuojančiose institucijose;
  • Konsultacijos.

Nauja paslauga!

Jums pageidaujant, mūsų buhalteris gali atvykti pas Jus į biurą ir parengti bei sutvarkyti visus reikiamus finansinius dokumentus. Jums nereikės gaišti laiko ieškant profesionalaus ir patikimo buhalterio, Jūs nepatirsite išlaidų, susijusių su buhalterio darbo vieta (patalpa, baldai, kompiuteris, buhalterinė programa, kanceliarinės prekės ir kt.), nereikės mokėti socialinio draudimo bei gyventojų pajamų mokesčio įmokų. Mokėsite tik už atliktą darbą!

Pagal Jūsų poreikius palankiausiomis kainomis pasiūlysime Jūsų įmonei optimaliausią ir racionaliausią sprendimą. Paslaugų užsakymas pas mus,užtikrins Jūsų įmonės stabilumą bei garantuos finansinės atskaitomybės teisingumą.

© 2011 UAB „Įmonių steigimas ir konsultacijos“. Visos teisės saugomos.